Megrendelés és fizetés

Nem. A termékek regisztráció nélkül is megvásárolhatók, de a regisztrált felhasználók számos előnnyel rendelkeznek. A regisztrált felhasználók könnyebben tudják kezelni a megrendeléseiket, különösen a csere és a visszaküldések esetében. Emellett a regisztrált felhasználók elsőként jutnak hozzá az exkluzív információkhoz és kedvezményekhez. Kérjük, olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatot, hogy megtudja, milyen személyes adatokat gyűjtünk a regisztráció során, és milyen célokra használjuk fel azokat.

Természetesen! Az eladó időnként különböző ajánlatokat, kedvezményeket és kedvezménykódokat kínál. Ez lehet a szezonális kiárusítások, ünnepek, együttműködések stb. része.

A kedvezménykódot a megrendelés során egy erre a célra kialakított mezőbe kell beírni. A kód beírása után az árból levonásra kerül a kód összege.

Nem, rendelésenként csak egy kedvezménykódot használhat fel, és más promóciós kódokkal együtt nem használható fel.

Ha a megrendelés elkészült, a kedvezménykódot már nem lehet felhasználni hozzá. A promóciós kód felhasználható a következő megrendeléseknél, de azt a megrendelés befejezése előtt kell megadni.

A megrendelés elküldése után e-mailben küldünk Önnek egy visszaigazolást arról, hogy megkaptuk a megrendelését. Ez az e-mail megerősíti, hogy a megrendelését megkapta, és ha nem kap e-mailben visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő címen e-mail

Miután elküldte megrendelését a szállítási részlegnek, küldünk Önnek egy e-mailt a rendelésszámmal és a rendelés nyomon követésére szolgáló linkkel. Várjon néhány órát, mielőtt ellenőrizné a rendelés státuszát. Ne feledje, hogy a szállítási szolgáltatás csak munkanapokon működik, és néhány órába telik, amíg a nyomon követési szám bekerül a rendszerbe.

Ha le szeretné mondani a megrendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb a következő e-mail Mindent megteszünk, hogy lemondjuk a rendelését, de bizonyos esetekben ez nem lehetséges. Ha a megrendelést már elküldtük, azt már nem lehet lemondani.

A szállítási cím megváltoztatása nem mindig lehetséges. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a címen, amilyen hamar csak lehet. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szállítási címet még azelőtt megváltoztassuk, hogy a rendelés elhagyná a raktárunkat. Sajnos, ha a rendelés már be van csomagolva, a szállítási cím már nem módosítható.

Sajnos, amint a rendelés elkészült, már nem lehet módosítani. A lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a címen, hogy törölje a jelenlegi rendelését, és új rendelést adjon le. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amint a megrendelést becsomagolták és előkészítették a szállítási szolgáltatásra, azt már nem lehet törölni.

Hitel- és betéti kártyák:
Utánvét

Kiszállítás, szállítási költségek és a megrendelés nyomon követése

Az euro-buy.hu a HU POST keresztül szállít, valamint a szállítási idő és az árak az alábbi táblázatban láthatók.

A szállítási idő általában 2-5 munkanap, attól a naptól kezdve, amikor a szállítási szolgáltató átvette a csomagot.

Szállítási díj: 1.500 FT

Minden megrendelést az EU-ból küldünk. Az EU tagállamaiban nem kell vámot fizetni. Az EU-n kívüli országokba érkező összes megrendelés vámkezelésre kerülhet, ha az adott ország jogszabályai ezt előírják. További váminformációkért ellenőrizze a nemzeti behozatali, vám- és jövedéki törvényeket!
A vám- és járulékos díjakat az ár nem tartalmazza.
Az eladó nem felelős az esetleges vámokért és a további díjakért.

Az eladó a HU POST szállítási szolgáltatást használja, amelynek küldeményei nyomon követhetők, így Ön bármikor tudhatja, hogy hol tartózkodik a rendelése. Ön kap egy e-mailt a szállítási nyomon követési információkkal, amikor a küldeményét átveszi a Szállító cég, azaz amint elhagyja az eladó raktárát.

Célunk, hogy egy munkanapon belül (hétfőtől péntekig) elküldjük Önnek a rendelését. Ha péntek este adta le a rendelését, akkor a rendelését az első munkanapon (hétfőn) küldjük el.
Amint a megrendelését elküldtük, az e-mail címére kap egy szállítási visszaigazolást a számmal és a küldemény nyomon követésének linkjével. Ha nem kapott szállítási visszaigazolást, ellenőrizze a spam-postafiókját, mert az automatikus e-mailek néha ott landolnak.

Valakinek ott kell lennie a szállítási címen, hogy átvegye a csomagot és aláírja a küldeményt. De ne aggódjon, mert a kézbesítő szolgálatunk három kézbesítési kísérletet tesz. Ha az első alkalommal nem találják Önt a szállítási címen, értesítést kap más szállítási lehetőségekről. Ez lehet a szállítási cím megváltoztatása, a szállítási idő megváltoztatása vagy a küldemény személyes átvételének lehetősége.

Visszaküldés és reklamáció

Ha rossz terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: kép vagy videó vagy a kapott termékkel. Elkötelezettek vagyunk a problémák minél gyorsabb megoldása és az esetleges kellemetlenségek megszüntetése iránt. Kérésének beérkezését követően az Ügyfélszolgálat tájékoztatni fogja Önt a további lépésekről.

Az Euro-Buy nagyon komolyan veszi a termékek minőségét, és igyekszünk biztosítani, hogy megrendelését kifogástalan állapotban szállítsuk le. Ha azonban a rendelése hibás vagy hiányos, kérjük, haladéktalanul lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a címen. Szükséges fényképet és részletes leírást csatolni az észlelt hiányosságokról. Kérésének beérkezését követően az Ügyfélszolgálat tájékoztatni fogja Önt a további lépésekről.

Termékvisszavételi szabályzatunknak megfelelően, ha nem elégedett a kapott termékkel, 14 napon belül visszaküldheti azt.

Az Euro-Buy nem kínál lehetőséget a termék cseréjére.
A termék cseréje csak sérülés vagy gyártási hiba miatti termékreklamáció esetén lehetséges. Ebben az esetben egy azonos termékmodellt szállítanak. Ha az Eladó nem tud azonos termékmodellt szállítani, akkor lehetőség van másik modell választására vagy visszatérítésre.
Ha a terméket szeretné kicserélni, akkor a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül választhatja a termék visszaküldésének lehetőségét, majd új terméket rendelhet. Ebben az esetben a Vevő viseli a termék visszaküldésének költségeit.

A garancia az elektronikai termékekre 12 hónap, a tartozékokra pedig 12 hónap, kivéve, ha a jótállási jegyen ettől eltérően van feltüntetve.

Vegye fel velünk a kapcsolatot a e-mail címen, hogy a műszaki ügyfélszolgálat munkatársai segíthessenek Önnek és eligazíthassák a termék megfelelő használatában.

Üzenetet küldeni

info.eurobuy@gmail.com